Lisa veelvraat weer in actie.
Voor onze vakantie hebben we de coniferenhaag, en de ligusterhaag van mest voorzien. Vooral de ligustus had het door de paar weken hevige vorst erg te verduren gehad. Leek wel of hij dood aan het gaan was, alles dor en bruin.
Maar nu komen er toch weer allemaal nieuwe scheuten aan gelukkig.
Na onze vakantie even niet aan gedacht dat we gemest hadden, dus Lisa is aan het vreten geweest, verdorie dat beest eet alles wat los en vast zit.
Waarschijnlijk heeft Lisa daar heel erg veel dorst van gekregen, viel me wel op dat ze veel water dronk, maar nog niet meteen de link gelegd.
Achteraf heeft ze zoveel water gedronken dat ze het niet meer kon ophouden, jawel ze heeft alles laten lopen.....op ons bed. Getver

bij ons staat de slaapkamerdeur altijd open, en ik zie haar wel vaker op het bed liggen, nou ja het hoort niet maar vind het niet zo heel erg.
Ze is ook nog op twee verschillende plekken gaan liggen, want toen ik het ontdekte was het bed op twee plaatsen nat. Gelukkig hebben we net als Martine een waterbed en kan alles gewassen worden.
Maar toen ik het merkte had ik niet meteen de link gelegd met de mest van buiten. Dus een afspraak bij de DA gemaakt. Die vond Lisa erg tierig, zag niets bijzonders aan haar. Werd naar buiten gestuurd met Lisa en een soeplepel om urine op te vangen, alles in orde, geen blaasontsteking. Heb daarna nog twee dagen haar drinkgedrag in de gaten gehouden, afgepast water neergezet zodat ik wist hoeveel ze nu precies drinkt op een dag. Allemaal in orde, geen druppel te veel meer gedronken.
Wat een tut is het ook, gelukkig is ze er niet ziek van geworden, maar ik moet haar toch altijd heel goed in de gaten houden. Lisa ook met haar gekke eetgedrag.
Lisa weeft 8.90 kilo momenteel.
Zondag loopt Lisa een wedstrijd in Purmerend, ik geef haar morgens mee aan onze trainster. Zelf kan ik jammer genoeg niet, Megan doet zondag haar eerste communie en dat gaat natuurlijk voor. Maar vind het wel vreemd om haar zomaar een hele dag mee te geven. Lisa kent iedereen die mee gaat, en door mijn eigen schouderblessure is ze inmiddels gewend aan andere handlers. Er hebben 20 teams ingeschreven, dus er wordt op dubbele banen gelopen. Dus twee wedstrijdringen.
Afijn, de volgende wedstrijd is eerste Pinksterdag, dat is onze thuiswedstrijd en daar ben ik gelukkig zelf weer bij.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.