Lisa houdt ons lekker bezig.
Gisteravond waren we niet thuis. Toen we terug kwamen bleek Lisa de diarre te hebben en het natuurlijk niet op kunnen houden. Vind ik heel zielig want ze zal dat wel zo lang mogelijk geprobeerd hebben.
Afijn, in haar hok,en in de gang. Dat is minder erg want kussen en hok zijn al weer schoon en de gang schoon en gedweild. Maar ook op zolder, waar vaste vloerbedekking ligt was ze aardig te keer gegaan. Op zeven plekken heb ik de vloerbedekking schoon moeten maken.
Had al op internet zitten googlen op gardia, omdat ik zelf in die richting denk. Ze heeft vanochtend ook overgegeven. Heeft wel eetlust. Ze krijgt rijst met gekookte kipfilet. Maar dat spugen deed ze meteen nadat ze Sarie d'r bak weer eens in een onbewaakt ogenblik leeg schrokte.
Morgen naar de DA met haar.
En net krijg ik een mail binnen van onze trainster dat een van de flyball honden gardia blijkt te hebben. Dus mijn vermoeden in die richting is misschien juist.
Aan de ene kant jammer dat we haar gisteravond niet hadden meegenomen. Dan hadden we aan haar kunnen zien dat er iets loos was. Maar toch heel blij dat ze thuis is gebleven, die vrienden waar we waren hebben vier labjes. En gardia is erg besmettelijk.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.