Lisa

Hoe vergaat het de hond op de (nieuwe) woonplek.
andrea21

Re: Lisa

Bericht door andrea21 »

:grijns: Deuk hier om Lisa zoals ze blijft staan echt geen poot meer verzetten :shock:
Ach ja Erna weer een leer voor de volgende keer zullen we maar zeggen het filmpje doet wel komisch aan hoor.
Groetjes, Andrea
Afbeelding Bickel-Gijs van Nerdinck geboren op 26/11/ 2009 Blufpoker's O'Quinta - Toby Hannes.

Labrador Wiskie 16-12-'98 overleden 29/10/2012

Martine

Bericht door Martine »

Die Lisa, een hond met een eigen willetje! :hihi: :thumbsup: :grijns:
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes

Nescia

Bericht door Nescia »

Grappig :) Ze staat zo vriendelijk te kwispelen, maar ook een beetje uitdagend. :tong: Protestactie omdat het vrouwtje er niet bij was?

loes

Bericht door loes »

Die Lies. Ik vind 'r toch altijd veel van Norma hebben.
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004

gerrymoerkens

Bericht door gerrymoerkens »

:ja: grappig hoor. Gerry en Pebbles

sammydesmous

Bericht door sammydesmous »

Die Lisa ik moest er ook wel een beetje om lachen. :yes2: Wat een mooi hondje is het Erna. :thumbsup:

José, Sammy & Lieveke :dog: :dog:
Wieske (Sammy) Op de Ruiver (Guusje-Blufpokers O'Terry) & Lieveke Op de Mookerhei
22-05-11 Wieske-Sammy Op de Ruiver X Jurre-Joris) 1-5 Lieveke Loetje Mariken Esther Silke & Sanne
02-04-15 W-Sammy X Pip 2-1 Jochie Noortje Timmy(+Froukje +Ciske)

Erna

Bericht door Erna »

Ik heb er zelf ook om moeten lachen hoor. Ze hebben haar met zijn allen over de hindernis willen roepen, bekijk het maar dat Lisa kwispelend. De handler die deze dag met haar liep zei van de week lachend tegen me, ik weet dat je kindje alles voor je betekend, maar ik had haar wel kunnen vermoorden. :worship: :hihi:
Lisa is overigens heen altijd sneller dan op de terugweg. Dan heeft ze haar beloning, de bal n.l. al in bezit.
Lisa heeft haar eigen ballen, net een maatje kleiner dan tennisballen. Het zijn van die zacht rubberen ballen. Nu bleek dat de bal tijdens deze run aan haar tand vast zat. Dat voelde natuurlijk vreemd. Dat gebeurt wel eens vaker. Hier met een iets grotere bal dan in de wedstrijd. Deze bal had ik met een werpstok gegooid.
Laatst gewijzigd door Erna op 20 mei 2012, 10:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.

Martine

Bericht door Martine »

Wat een mooie foto! :ja:
Bobbie "Jonas Mozes van de Liefelijke" - 30-10-2006
Frouckje Babbe-Boo van de Liefelijke x Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes

yvonne

Bericht door yvonne »

Mooie foto en een mooie hond :hartjes:
Afbeelding

Charlotte

Bericht door Charlotte »

Jammer van de verloren run, maar heel komisch om naar te kijken. :lol:
Charlotte

Finny (25-7-1998 /08-09-2012)= Shaffie× Ben v.h. Brammersweidje

Guusje (30-10-2004)=Casper× Joepie

Stien (21-11-2012)= Rolly v.d. Heideakkers x Stien Op de Ruiver

Ariënne

Bericht door Ariënne »

Haha, wat een gek gezicht. :hihi:
Afbeelding

Jeanette

Bericht door Jeanette »

Aha....aan haar tand vast!! Dan zou ik ook blijven staan.
Toch bleef ze lief staan kwispelen.
Einde hond..die Lisa.. :hug:
Bloemetje (Coco x First / Loebas) geb. 09-04-2011
Dieuwertje Bloem van Katoen (Bloemetje x Bram) geb. 22-12-14

wubke

Bericht door wubke »

Blijft een smous.....nu even niet!

Hilarisch :yes2: :yes2:

Ik heb het vandaag nog over Siem zijn Fly-ball avontuur gehad. Er was een meisje op bezoek en die heeft een half uur met een bal met Siem gespeeld. Maar op de training deed hij net of hij de bal niet zag........
Groet, Wubke,
Vigo Julius van Abtswoude 30 april 2006
(Jules) en
Siem-Simon 1 december 2007

rini

Bericht door rini »

Toch een muts :hihi:
Afbeelding

yvonne

Bericht door yvonne »

Ik kan me wel voorstellen dat ze dan even uit d'r concentratie is. Moet raar aanvoelen zo'n bal die aan je tand vast zit.
Afbeelding

Erna

Bericht door Erna »

Lisa houdt ons lekker bezig.
Gisteravond waren we niet thuis. Toen we terug kwamen bleek Lisa de diarre te hebben en het natuurlijk niet op kunnen houden. Vind ik heel zielig want ze zal dat wel zo lang mogelijk geprobeerd hebben.
Afijn, in haar hok,en in de gang. Dat is minder erg want kussen en hok zijn al weer schoon en de gang schoon en gedweild. Maar ook op zolder, waar vaste vloerbedekking ligt was ze aardig te keer gegaan. Op zeven plekken heb ik de vloerbedekking schoon moeten maken.
Had al op internet zitten googlen op gardia, omdat ik zelf in die richting denk. Ze heeft vanochtend ook overgegeven. Heeft wel eetlust. Ze krijgt rijst met gekookte kipfilet. Maar dat spugen deed ze meteen nadat ze Sarie d'r bak weer eens in een onbewaakt ogenblik leeg schrokte. :boos:
Morgen naar de DA met haar.
En net krijg ik een mail binnen van onze trainster dat een van de flyball honden gardia blijkt te hebben. Dus mijn vermoeden in die richting is misschien juist.
Aan de ene kant jammer dat we haar gisteravond niet hadden meegenomen. Dan hadden we aan haar kunnen zien dat er iets loos was. Maar toch heel blij dat ze thuis is gebleven, die vrienden waar we waren hebben vier labjes. En gardia is erg besmettelijk.
Lisa 26-04-05. Hieke Frouckje v.d. Liefelijke en Hollands Koetsiertje's Abe-Mozes.

Erna

Bericht door Erna »

Lisa is ook niet vies van kattenpoep hoor, daar krijgt ze van mij bijna de kans niet voor om dat te pakken. Maar zeg nooit nooit natuurlijk, want een aantal weken geleden heeft ze daar nog iets uit gepikt. Maar wat ze vanochtend heeft gegeten is gewoon het eten van Sarie. Sarie eet nooit alles in een keer op als je haar eten geeft. Moet ik altijd op letten dat ik het dan hoog weg zet zodat Lisa er niet bij kan. Maar ja, vanochtend had Lisa het toch weer voor elkaar om het snel op te eten.
Wat een verschrikkelijke rot hond is het toch, mijn Liesje. :hihi:

ewhuitema

Bericht door ewhuitema »

Vervelend zeg! Moet er, om giardia te constateren, ontlasting onderzocht worden?

Erna

Bericht door Erna »

ewhuitema schreef:Vervelend zeg! Moet er, om giardia te constateren, ontlasting onderzocht worden?
ik dacht het wel, hoewel ik heb gelezen dat het moeilijk aan te tonen is. Er blijkt ook een apparaatje op de markt te zijn waarmee ze het ook kunnen zien. Ik weet niet of onze DA dat heeft. Morgen maar even afwachten.

Ja Eva, wat Lies betreft zou het ook de kattenbak kunnen zijn als we niet opletten.
Katten kunnen het ook krijgen, maar Sarie heeft normale ontlasting, dus dat zit wel goed.

loes

Bericht door loes »

Hè bah Erna, het is niet te hopen dat het toch gardia is, een moeilijk iets om weg te krijgen.
Tja, honden en katteneten/drollen. Ik weet er alles van. Het eten staat bij ons hoog. Zodra ik op ben maak ik de kattenbakken schoon en ook vaak in de loop van de dag nog eens. Toch ben ik wel eens te laat....
Catrijn 19-12-1978/30-6-1995
Norma van Abtswoude (Otje van Adhair x Pucky) 10-10-1995 /4-3-2002
Hollands Koetsiertje's Adah (Norma van Abtswoude X Kai) 6-6-1999/4-9-2015
Do Fija van Horst en Voorde 30-11-2006 (Noorderlicht X Rauzer)
H K Jelle 13-5-2004

Gesloten